Het is nu 28 maart 2024, 10:03

Alle tijden zijn GMT + 1 uur





Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Custom launcher in aanmaak
BerichtGeplaatst: 02 jul 2014, 09:43 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 jan 2012, 18:14
Berichten: 73 Gegeven respects: 3 Gekregen respects: 11
Damon lees nu eens goed.... Wat staat er in de post hierboven en in de OP?

Dit houd in dat het pack alsmede de launcher weinig updates gaan ontvangen in de komende weken.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Custom launcher in aanmaak
BerichtGeplaatst: 02 jul 2014, 09:50 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 nov 2012, 15:00
Berichten: 154 Gegeven respects: 66 Gekregen respects: 58
Als je een launcher maakt waar spelers gebruik van maken, moet je wel de consequenties aanvaarden. Dus o.a. Up-to-date houden.

_________________
Steun voor World of Minecraft NL Server, dan gaat er een wereld voor je open!
Mail: [email protected]


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Custom launcher in aanmaak
BerichtGeplaatst: 02 jul 2014, 13:26 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 jan 2012, 18:14
Berichten: 73 Gegeven respects: 3 Gekregen respects: 11
Damon vanwege het gezeur van jou iedere keer, en het niet leveren van fatsoenlijk informatie is de rede van de test, dus bij deze heb ik zowel het modpack als de launcher uit de lucht gehaald.

Alles wat er gedaan word is verkeerd aan jou kant terwijl menig mac tester tot nu toe geen klachten heeft, dat jij dus instellingen, hardware en andere issues krijgt heeft misschien te maken met je setup. Maar zelfs dan is het geen waar en doe ik van alles fout.

Dus indien je geen concrete inbreng hebt, en alleen maar commentaar kan leveren waar je ontzettend goed in bent houd dqn aub. Je mond. Je begint nu erg aardig te worden.

Ik sluit de launcher af indien nodig en zal deze pas weer vrijgeven als damon tevreden is.

Ik hoop niet dat dit zo doorgaat want ik ben er langzaamaan een klein beetje klaar mee.
Ongeacht wat er gedaan word mensen zijn nooit tevreden tenzij je luistert naar hun eisen. En als je iets in ruil terug vraagt, het zij fatsoenlijke bug reports dan is het allemaal te moeilijk.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Custom launcher in aanmaak
BerichtGeplaatst: 02 jul 2014, 14:52 
Offline
Beheerder

Geregistreerd: 15 aug 2012, 15:10
Berichten: 52 Gegeven respects: 10 Gekregen respects: 15
Hallo Joery,

Ik vind het erg jammer om te horen dat je stopt met het verder ontwikkelen van de launcher omdat er een aantal mensen ontevreden zijn.
Bugs (fouten) kunnen per persoon verschillend zijn zoals je weet en ja, dan zijn er soms computers(of personen :P) met heel veel problemen. Focus je hier niet volledig op ;)

Betreft de eisen, iedereen wilt graag zijn eisen maar dit is gewoon niet mogelijk. Kijk wat jij wilt en kan doen, als ander er niet mee eens zijn zou ik zeggen, je hebt pech. Mensen kunnen een heeeeeeellleeee boel eisen stellen die gewoon niet haalbaar zijn. Daar leren ze vanzelf mee leven.

Wat ik heb gemerkt in het ontwikkelen van applicaties is dat mensen heel (zo lijkt het) negatief kunnen reageren en bijna nooit iets positief vertellen. Weetje, over de onderdelen waar niets over wordt gezegd, zijn ze positief ;). (Soms wat lui om dit aan je te vertellen).

Ik zou graag met je willen praten over mogelijkheden om toch verder te gaan met de launcher & modpack. Er zijn een hoop mensen die we hier wel vrolijk mee kunnen maken dus laten we daar op focussen ;)

Gr.

Dzmen

_________________
Voor dit bericht ontvangt de auteur Dzmen de volgende respects:
WillemSV (02 aug 2014, 09:52)


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 29 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2010 phpBB Group
Thema gemaakt door Keenen Wheeler
Forumadmin Tendonsie.com <-> Gamesforum.eu <-> Tendonsie Services <-> TDSPlatoon.nl
Vote