Het is nu 28 maart 2024, 13:57

Alle tijden zijn GMT + 1 uur





Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: in ben gebanned en weet niet door wie en waarom!
BerichtGeplaatst: 03 aug 2013, 13:16 
Offline

Geregistreerd: 03 aug 2013, 12:49
Berichten: 1 Gegeven respects: 0 Gekregen respects: 0
:evil: Ik plaats hier mijn ongenoegen over dit spel.
Ik, de moeder van super7wesley, ben zeer boos en teleurgesteld.
Wesley is een kl.autist wiens leven eigenlijk alleen vreugde heeft als hij op de computer, minecraft kan spelen.
Gister heeft hij van tien uur 's ochtends tot 's avonds half negen gespeeld, en daarbij vrienden gemaakt. Nu net wil hij weer op de survivalserver S1 gaan, en nu blijkt hij te zijn gebanned. Waarom? Wie? En hoe gaat dit weer zo spoedig mogelijk worden opgeheven?

Ik plaats dit bericht hier, omdat er niets geplaatst kan worden bij de topic Klachten; ...

Mocht het zijn omdat hij niet goed kan schrijven, zou ik dat zeer vreemd vinden, daar ik ook wel eens een schrijffout produceer. Dit is voor hem een goede oefening om te leren.!

Mocht het zijn omdat hij spullen uit iemands kisten haalt, dan moeten diegene eens goed kijken, want hij stopt er altijd iets inruil voor terug!!!

En dan nog wat: (waar ik ook last van heb) Is een probleem met dit toetsenbord, zonder dat je er erg in heb staat de CAPSLOCK aan, dit schijnt niet te mogen??? En in zijn enthousiasme typt hij soms meerdere malen hetzelfde, of met de verkeerde letter, bv de de i in plaats van de o.
Zodat shot in shit veranderd.

Hij zal deze dingen niet expres doen, omdat hij weet dat er dingen zijn die niet mogen.
mvg.
J.Stolker-Dekker


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: in ben gebanned en weet niet door wie en waarom!
BerichtGeplaatst: 01 sep 2013, 07:19 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 22 dec 2010, 21:07
Berichten: 838 Gegeven respects: 103 Gekregen respects: 63
Hij was door luukvdb verbannen wegens griefen (= gebouwen stuk maken van andere spelers). Daar heeft 'uit kisten stelen' dus niets mee te maken. U moet begrijpen dat de sancties bij griefen ook voor de veiligheid en betrouwbaarheid zorgen bij andere spelers. Zijn ban heeft een week geduurd. Vanaf 2 augustus. Dus hij kan er allang weer op.

(helaas is mijn antwoord erg laat gegeven, andere moderators zijn overigens al aangesproken dat ze vaker het forum moet checken)

_________________
WillemSV


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2010 phpBB Group
Thema gemaakt door Keenen Wheeler
Forumadmin Tendonsie.com <-> Gamesforum.eu <-> Tendonsie Services <-> TDSPlatoon.nl
Vote