www.minecraftforum.be
http://minecraftforum.be/

Nieuwe map = Nieuwe stad voor graaf
http://minecraftforum.be/viewtopic.php?f=26&t=1075
Pagina 2 van 2

Auteur:  Dennisb64 [ 17 feb 2013, 22:44 ]
Berichttitel:  Re: Nieuwe map = Nieuwe stad voor graaf

michiellof13 schreef:
Dennisb64 schreef:
michiellof13 schreef:
Hmm, jammer dat we railcraft niet hebben, aangezien je dan wel echt enorm mooie spoorsystemen kan maken. De spoorwegmogelijkheden in gewoon vanilla minecraft zijn zo beperkt...

Zou hier niet naar kunnen worden gekeken om railcraft evt. toe te voegen? Er zit verder niks met automatisering bij e.d. en evt. combinaties naar IC (world anchor cart bijv.) kun je wel uitschakelen. Dus het survival aspect blijft er gewoon in maar er kan dan eindelijk eens goed gebruik worden gemaakt van de mogelijkheden van minecarts.
Verder is het ook gewoon realistischer om via cart te reizen dan per teleport.


Signed! Lijkt me idd wel een leuk ideetje heb je ook een link naar de plugin dat info laat zien?

Btw zie hoe ver we al zijn met het Plaza Reuzenrad van de stad :)
Mrwildypkr werkt aan de redstone binnenin. :)


http://www.railcraft.info/

Dat reuzenrad is wel echt sick.


Haha die Railcraft is wel epic alleen die tunnel boor machine kan wel wat mooier ;P

@ TimBNL: Is goed maar dit is wel het centrale plein he dus past daar geen Achtbaan in xD
Maar het idee kan er zijn.
Moet je wel binnenkort een manier vinden om dat zo efficient en mooi mogelijk te maken ingame :D
Denk dat ik binnenkort ook alvast een schets ga maken van me huis als dit 1maal af is.

Auteur:  Dennisb64 [ 05 maart 2013, 23:43 ]
Berichttitel:  Re: Nieuwe map = Nieuwe stad voor graaf

Hierbij meld ik dat de stad niet doorgaat vanwege bepaalde omstandigheden.
Ik hoopte op wat meer belangstelling van de Admin hierop maar heb zo niet het gevoel dat het hem iets interesseert.
Het laten zien van de Spawn kan ik nu altijd nog wel en "MISSCHIEN" komt het goede er nog van om het door te laten gaan.
Dit in survival bouwen daar doe ik niet aan ten eerste het is een hele moeilijke constructie en de tijd die ik er dan voor nodig heb is gewoon te groot.
En als ik die excuus toch hoor dat het in survival maar moet, Help dan maar eens mee.

De Spawn-Plein met Reuzenrad is wel af op S2 maar om dit op S1 te krijgen is toch vrijwel onmogelijk omdat ik dan iemand moet overtuigen
die niet makkelijk daarmee is.
Mensen kunnen dit nog tijdelijk bewonderen want ik heb twijfels om dit te laten deleten voor eigen gebruik.

Om weer een complete stad alleen te bouwen is geen optie voor mij meer in S1.
Dit heb ik al 2x gedaan en die stadjes gaan toch ook elke keer weg.
Mijn creativiteit is toch wat te hoog voor survival maar S2 is te rustig om wat te laten tonen aan mensen.
Daarnaast is S2 ook groten deels vlak en heb geen zin om helemaal naar niemand's land te vliegen.
( Wat leuk zou zijn een multiverse world in creative dat Large biomes heeft )

Om me stad toch nog wat te realiseren ga ik opmezelf op privé terrein bezig met waarschijnlijk een paar Vrienden die filmen dus misschien mocht je het dan nog ooit tegenkomen een keer.
Wat ik hiermee dus bedoel is dat ik waarschijnlijk niet meer veel gezien zal worden op S1 en S2.
Dit allemaal omdat bouwen in survival toch gewoon lastig is omdat je er moeilijk bijkunt maar blokken minen/halen is nooit echt moeilijk geweest, dood ga ik ook nooit door mobs omdat het te makkelijk voor me is.

Hier nog even een leuke screenshot van hoe het is geworden met het Plein en Reuzenrad.
Ik hoor het wel wat jullie ervan vinden :P, maar heb nu even helemaal geen motivatie er meer voor. Excuses voor dit ongemak..

Bijlagen:
2013-03-05_23.08.45.png
2013-03-05_23.08.45.png [ 1.6 MiB | 20530 keer bekeken ]

Auteur:  WillemSV [ 08 maart 2013, 23:22 ]
Berichttitel:  Re: Nieuwe map = Nieuwe stad voor graaf

Spawn van wat? (en ben verder afgehaakt van je bericht vanwege het negatieve gehalte)

Edit: Oh, spawn van gravenstad bedoel je. ;) Ik spreek je even aan op Skype.

Auteur:  michiellof13 [ 09 maart 2013, 00:27 ]
Berichttitel:  Re: Nieuwe map = Nieuwe stad voor graaf

WillemSV schreef:
Spawn van wat? (en ben verder afgehaakt van je bericht vanwege het negatieve gehalte)

Edit: Oh, spawn van gravenstad bedoel je. ;) Ik spreek je even aan op Skype.


Enerzijds goed dat je dit zo eerlijk toegeeft, maar aan de andere kant ook heel jammer. Als mod zijnde (zeker als je praktisch admin bent) moet je toch ook zo af en toe door de zure appel heen bijten. Door een dergelijk standpunt in te nemen zet je in feite de oogkleppen op, alle negatieve berichten uit de weg gaan en negeren die handel. Sorry dat ik het moet zeggen, maar die methode heeft nog nooit gewerkt, dat hebben er al zoveel bewezen.
Dus alsjeblieft, sta op als een man, en pak de problemen aan!

Ik hoop dat je het niet al te persoonlijk opvat, zo is het immers niet bedoeld. ;)

Auteur:  WillemSV [ 09 maart 2013, 00:55 ]
Berichttitel:  Re: Nieuwe map = Nieuwe stad voor graaf

Blijkt niet uit mijn vorige bericht maar ik ben het er mee eens dat we Dennis moeten steunen. Hij heeft veel creatieve ideeën en zijn bouwwerken zijn echt heel mooi en ik zei dat ook op Skype tegen hem. Maar hij heeft mij nog nooit aangesproken (persoonlijk) en hij weet, ik ben wel de moderator die de meeste dingen wel bepaald in s1. Ik heb de meeste invloed en hij heeft niet eens geprobeerd mij over te halen. Hij weet na al die dialogen wel dat de beheerder de "meer technische persoon achter de schermen is" die ook niet overal zomaar mee in stemt en zeker niet gaat luisteren bij negativiteit. En daar is onze King ook niet de enige in. ;)

Ik stel dus voor om irritaties verder uit te spreken op Skype en dit topic alleen te gebruiken voor ideeën voor gravenstad. Je weet wat er anders met dit topic gebeurd... ;)

Auteur:  Dennisb64 [ 09 maart 2013, 22:54 ]
Berichttitel:  Re: Nieuwe map = Nieuwe stad voor graaf

Alle moed is nog niet verloren (Dankzij daddydaycare) hopelijk ben je binnenkort online Willem en anders spreken we even een datum af ofzo.
Heb ook recentelijk een nieuwe headset gekocht dus kan gewoon weer meedoen met gesprekken.

Alleen moet er even speciaal tijd worden genomen om dit plan in motie te zetten, een grote stad bouw je namelijk niet zomaar en al helemaal niet met veel mensen, dat vereist weer een stukje leiderschap en planning.

Moderators zijn natuurlijk ook uitgenodigd om daar te bouwen zowel survival als creative dat is je eigen keuze.
Ben ondertussen al bezig met een gebouw in S1 te maken en dat is mijn opslag die ik nu ook al schets op S2 en merkte dat Boris ook al bezig was met zn onderkomen.

Auteur:  Willverdrag99 [ 10 maart 2013, 10:03 ]
Berichttitel:  Re: Nieuwe map = Nieuwe stad voor graaf

Mijn stad (je zuster stad :P ) maakt ook vooruit gang :P

Pagina 2 van 2 Alle tijden zijn GMT + 1 uur
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/