Oke heb hier alvast wat voorbeeldjes voor de wegen.
(!!!Onderaan de post!!!)En de leuning doen we naar keuze wat het mooiste is, hetzelfde geldt voor de lantaarnpalen maar het liefst kies ik om alles te verbinden aan een dag/nacht redstone sensor. Dit wordt door middel van een Hydro-Dam en een Redstone Powerplant (Beide aan = Stroom) gevoedt. Dit geeft het wat een realistischer sfeertje
En dan heb ik nog een lijst aan wat er gebouwd kan worden om even wat mensen ideetjes te brengen.
- Modeshow + Catwalk met beacons ernaast voor die mooie dyed leather armors!
- Bibliotheek
- Treinstation + Railsysteem
- Winkelcentrum (Met shops voor spelers bijv. Potion,Muziek,Wool+Dyes(kleding),Etenswaren, Decorshop (bedden, banken etc, Restaurant) Op de huidige map wou ik dat graag ondergronds maken maar daar kwamen we niet aan toe aangezien de grote tunnel onder m'n stad nog niet af was.
- Join Avenue (Een grote tunnel onder de stad wat dient als doorgang,warp van stad,Doorgang naar misschien winkelcentrum)
- Gespecialiseerd Nether Fort voor mensen die graag PvP (Leuk voor de gene die dat vaak doen kunnen ze ook wat creatiefs doen)
- Een Riool of Tunnelsysteem onder de stad (Kan ook verbonden worden aan de Join Avenue Tunnel)
- Een grote Forge/Blacksmith waar je wapens en armor kan kopen en craften.
- Gigantische Plaza in het midden van de stad met een grote reuzenrad (Heel groot
)
- Een markt is ook altijd wel sfeervol vanwege knusse drukte en kleur.
- Grote farms voor waaronder wheat, potato, carrots, sugercane, cacao beans, netherwart.
- Wat groene parken met rivieren erdoor heen en misschien tennisvelden.
- Een nieuwe strand.
Let op dit zijn suggesties voor mensen die wat leuks zoeken er kunnen altijd nog meer ideeën zijn.
Als iemand anders nog andere voorstellen heeft post ze dan op de topic en denk eraan dat deze gebouwen niet als blokhutten worden gemaakt dus denk er creatief over na.
Ik heb nu alleen nog wat hulp nodig om simpele maar toch mooie stadsmuren te maken. En dan maak ik als poort wel weer gewoon 4x4 Pistondeuren.