Het is nu 28 maart 2024, 15:07

Alle tijden zijn GMT + 1 uur





Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Geef mods hun macht terug!!!!!!
BerichtGeplaatst: 10 maart 2013, 15:50 
Offline

Geregistreerd: 10 maart 2013, 15:36
Berichten: 1 Gegeven respects: 0 Gekregen respects: 0
Geachte Graven en Burgers,

Het is mij ter oren gekomen dat de mods zich hebben laten overhalen hun macht af te staan. Dit is een ernstig feit en maakt de mod gedeeltelijk overbodig en nutteloos, behalve de opties warp en region kan een mod je niet echt meer helpen.

Hoewel server 1 survival is moeten we ons realiseren dat het niet zozeer om het survivallen gaat maar de combinatie. Instaat zijn om kunstwerken te bouwen net als in creative en toch nog lekker te kunnen minen en mobs bestrijden.

Het doet me daarom ook pijn het geklaag en lijden van het volk aan te horen. Onze heersers hebben een grote fout gemaakt, want een volk dat niet gesteund wordt door de heerser is een ontevreden volk. Ik roep hierbij de vox populi, de stem van het volk op, laat jullie horen en geef de mods hun macht terug.
Heb je een berg die plat moet, een mod kan het doen. Wil je een muur van 20 hoog? Een mod kan het doen. Wil je geen mobs in je region? Een mod kan het doen. Maar een mod kan het pas doen als wij zeggen dat het kan en momenteel kan een mod niks meer. Dus stem voor de mods en geef ze hun macht terug, opdat wij weer geholpen kunnen worden!!!!

Iedereen kan drie keer stemmen en herstemmen, de volgende 6 opties bevatten steeds een ja optie en een nee optie. Stem slim en help de mods!!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Geef mods hun macht terug!!!!!!
BerichtGeplaatst: 10 maart 2013, 16:06 
Offline

Geregistreerd: 13 nov 2012, 19:48
Berichten: 22 Gegeven respects: 15 Gekregen respects: 2
mja laat alle klagers dat hier doen en niet in de server zelf!
chat is niet bij te houden en alles loopt maar door elkaar!
wat nu gebeurt zijn de nieuwe regels zo als ik het begrijp WEN ER MAAR AAN!
het zal niet voor niets zo zijn


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Geef mods hun macht terug!!!!!!
BerichtGeplaatst: 10 maart 2013, 16:45 
Offline
Beheerder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 22 dec 2010, 20:01
Berichten: 2652
Woonplaats: Belgium Gegeven respects: 215 Gekregen respects: 197

Beste speler.


Ten eerste:
Kroonprinsen verliezen 0% van hun commands.
Hier kun je dus niet spreken van "macht" die weg gaat.

Prinsen verliezen de "creative command" die niet nodig is op een "survival server".
Alle ANDERE commands (=99.9% van hun commands), blijven identiek.
Ook hier kun je dus niet spreken van "macht" die weg gaat.

De regels zijn identiek gebleven met voorgaande 2 jaar.
Ook hier kun je dus niet spreken van "macht" die weg gaat.


Ten tweede:
Spelers mogen ten alle tijde feedback geven, voorstellen doen, ideeën uitwerken.
Maar de moderators maken de beslissingen in de moderators vergaderingen.
Dit is al zo van dag 1.



Ten derde:
Wens je "Creative", join dan de server met de naam "Creative".



Ten vierde:
Topic & poll closed. In uw titel alleen al en in uw zinnen, dring je al het antwoord op en veroorzaak je onrust.
Het is niet omdat enkelen die misbruik maakten van bepaalde flexibele moderators, dat dit opeens de algemene regel is.

_________________
Mijn websites: http://tendonsie.com - https://tendonsieservices.nl
Mijn twitter: http://twitter.com/tendonsie - Contacteer mij: http://contact.tendonsie.be
Minecraft Server List - ServerPact Minecraft Forums - Steun & Vote voor WorldOfMinecraft!

_________________
Voor dit bericht ontvangt de auteur Tendonsie de volgende respects:
Willverdrag99 (10 maart 2013, 16:48)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Geef mods hun macht terug!!!!!!
BerichtGeplaatst: 10 maart 2013, 16:55 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 aug 2011, 20:21
Berichten: 133 Gegeven respects: 10 Gekregen respects: 17
Je begint dit sowieso al fout.

Je weet dat wij orden houden en ook graag ons plezier willen behouden.
Wij mogen volgens jouw: Vrij editen + bouwen OF Helemaal niks.

Wij hebben recht om te bouwen, wij hebben ons ooit geregistreerd hiervoor, dus daar heb jij geen recht over om te beslissen.

Ik vind het bullshit dat jullie zo kinderachtig doen, over wat jullie duidelijk zeggen.
Het oog is ooit verloren, simpel weg omdat fly opeens niet meer allowed kon worden, dus kwam creative. Opgelost door /fly nu, omdat mods gewoon SIMPEL WEG het oog verloren dat S2 = creative en S1 = survival. Geen traktatie dus!

De meeste mods zijn sinds nieuwe map ook gaan survivallen, zelfs ik ben hieraan begonnen.

Wij hebben ons niet over laten halen, maar jullie kozen hier voor, omdat de ene meer kreeg dan de andere en wij dit simpel niet niet kunnen controleren. Uiteindelijk gister over gestemd en het ging na mijn doen ook een stuk beter af toen er nog geen creative was.

Als jullie niet het punt van mod zijn willen begrijpen, dan vraag ik me af waarom sommige nog solliciteren en hopen dat wij hun goedkeuren. Mods houden orden, maken plezier met andere spelers zoals iedere speler doet met elkaar. We maken ook meer dan warps en region. Als je zo graag wilt dat er geen mods zijn, dan krijg je chaos, griefs = creepers + endermans ook weer aan. Je zult de spawn moeten missen. Griefers worden vrij rondgelaten en is voortaan dan jullie probleem.

Grote gebouwen is ook S2 voor. Wij hoeven niet een gebied wat de halve map bezit, plat te knippen, met als reden: "Gewoon omdat het kan", NUTTELOOSSSS.
S2 = flat dus hoeft al helemaal niet S1 worden verpest.

NO MOBS = S2
Dus hou maar op met zeuren over: Zet mobspawning weer aan! Het heeft mij 1:30 uur gekost om dat te wijzigen met al jullie beklagingen er tussen door. Ik offer mijn vrije tijd op, omdat ik het graag wil. Ik kies zelf mijn paden en niemand zal dat dan ook kunnen wijzigen.


Ik zie dus letterlijk geen 1 goede reden tot dit gezeur. Als wij iets willen, overleggen wij het zelf wel met Rein en de andere mods.

_________________
Contact:

Skype: quinten2501
Mail: [email protected]

Afbeelding

_________________
Voor dit bericht ontvangt de auteur Quinten heeft ontvangen respects: 2
Boriisvo (10 maart 2013, 20:46), luukvdb (10 maart 2013, 17:30)


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2010 phpBB Group
Thema gemaakt door Keenen Wheeler
Forumadmin Tendonsie.com <-> Gamesforum.eu <-> Tendonsie Services <-> TDSPlatoon.nl
Vote