www.minecraftforum.be
http://minecraftforum.be/

Tekkit Map reset
http://minecraftforum.be/viewtopic.php?f=37&t=1049
Pagina 1 van 1

Auteur:  Tendonsie [ 28 dec 2012, 17:13 ]
Berichttitel:  Tekkit Map reset

Beste spelers, VIPs.


In de vergadering van 27 december 2012,
is belist op de Tekkit map te resetten op vrijdag 4 januari 2013.


Dit omwille van de volgende redenen:
    1) Bugs die in de map zitten fixen.
    2) Een vloeiende toffe non laggy server creeëren.
    3) Laggchuncks die freezen wegwerken.


Hoe zijn deze problemen in de server terecht gekomen?
    Door de vele speciale items in Tekkit zoals het automatisch creeëren van items,
    onderstaan er onstabiele chuncks. Tekkit is nu éénmaal een mapserver die om de x maanden een rollback vraagt.
    Vele blokken die lagg en buggs veroorzaken kunnen we niet deleten, omdat het net dat is wat het Tekkit maakt.


Let op! Plugin instellingen deleten we niet.
Inventory en map zal wel gewist zijn.

Hoofdverantwoordelijke Tekkit map bij vragen: Goofyinc (Dennis)

Auteur:  Luukvr [ 28 dec 2012, 23:56 ]
Berichttitel:  Re: Tekkit Map reset

waarom niet meteen een reset dan ;p Hele week wachten :P Net lekker vakantie :$

Auteur:  Tendonsie [ 29 dec 2012, 12:46 ]
Berichttitel:  Re: Tekkit Map reset

Omdat we de spelers de tijd willen geven hun huidige dingen nog te fotograveren en bezichtigen enz.

Sommige mensen zijn paar dagen niet thuis met feestdagen,
dus we willen geen verwijt krijgen dat ze geen kans kregen om nog eens erop te gaan :)

Auteur:  Luukvr [ 04 jan 2013, 13:45 ]
Berichttitel:  Re: Tekkit Map reset

Server hasn't reset yet but i saw that there is a new version of tekkit call "tekkit lite" atm.

This version is not lighter than classic tekkit at all thou. It a fully upgraded version of tekkit with many fixed mods and better balancing!

So might it not be a good idea to instead of resetting it is to start using this version of tekkit instead?

Geen idee waarom ik in het Engels aan't praten was.... geen zin om weer alles terug te vertalen...

Auteur:  Tendonsie [ 04 jan 2013, 17:32 ]
Berichttitel:  Re: Tekkit Map reset

Graag uw bron in de post meegeven?

Reset is nog niet gebeurd omdat Goofyinc nog niet online is.

Auteur:  Luukvr [ 04 jan 2013, 17:38 ]
Berichttitel:  Re: Tekkit Map reset

http://www.technicpack.net/tekkit-lite/

en dan modlist

het is ook nog eens op minecraft 1.4.6 gebouwd dus dat is ook relaxt!

Auteur:  michiellof13 [ 04 jan 2013, 22:01 ]
Berichttitel:  Re: Tekkit Map reset

Meer content is natuurlijk altijd leuk, maar ik vraag me af of mijn laptop het net zo leuk gaat vinden... :P

Overigens, wat de uitkomst ook mag zijn, is het niet veel leuker om het gebruik van Energy collectors en anti-matter relays in zijn geheel in te bannen. Zonder die dingen is het een stuk realistischer, het bied meer uitdaging (nu heb je al heel snel dat je enorme hoeveelheden emc hebt, waardoor er bijna geen uitdaging meer aan is) en bovendien bespaar je jezelf ook de lag die ermee gepaard gaat.

Hetzelfde zou je dan ook voor teleport pipes e.d. kunnen doen. Da's immers ook zo onrealistisch als wat. Gewone pipes kunnen dan wel weer.

Kan iemand zich hierin vinden?

Auteur:  Tendonsie [ 04 jan 2013, 22:43 ]
Berichttitel:  Re: Tekkit Map reset

Kun je ook de item id's vermelden van de items die je bedoelt? (Met bron)

Let ook op, eerder lukte het niet om subitems te blokken 64:2 -> hij blokt alles van "64".

Auteur:  michiellof13 [ 04 jan 2013, 23:22 ]
Berichttitel:  Re: Tekkit Map reset

Tendonsie schreef:
Kun je ook de item id's vermelden van de items die je bedoelt? (Met bron)

Let ook op, eerder lukte het niet om subitems te blokken 64:2 -> hij blokt alles van "64".


Hmm, ik zal eens kijken.

Wat de subitems betreft maakt dat in dit geval niet veel uit. Stel dat een energy collector item 255 is, dan zijn de subitems daarvan slechts de MK2 en MK3 varianten daarvan, dus dat maakt in dit geval niet uit, maar ik zal eea nog wel even nakijken.

Auteur:  Tendonsie [ 04 jan 2013, 23:22 ]
Berichttitel:  Re: Tekkit Map reset

Nu de map gereset is,

Hoor ik twee spelers die niet ons volgen op Twitter, Skype, Facebook, Forum;
dat ze graag de oude map willen behouden.

Eventueel kunnen we kijken om deze map via Multiverse nog online te houden.

Auteur:  michiellof13 [ 04 jan 2013, 23:23 ]
Berichttitel:  Re: Tekkit Map reset

Tendonsie schreef:
Nu de map gereset is,

Hoor ik twee spelers die niet ons volgen op Twitter, Skype, Facebook, Forum;
dat ze graag de oude map willen behouden.

Eventueel kunnen we kijken om deze map via Multiverse nog online te houden.


Eventueel kan je de wereld altijd nog als download aanbieden he. Dan kunnen ze de wereld in ieder geval nog bespelen.

Auteur:  Luukvr [ 05 jan 2013, 01:32 ]
Berichttitel:  Re: Tekkit Map reset

Geen tekkit lite dus? Want die heeft een gefixt Equivelant exchange, geen stomme powerflowers etc meer...

Alle nieuwste versies van de mods en minecraft 1.4.6


dacht dat we meteen naar de nieuwe versie zouden gaan als die er was :(

Auteur:  michiellof13 [ 05 jan 2013, 02:38 ]
Berichttitel:  Re: Tekkit Map reset

Luukvr schreef:
Geen tekkit lite dus? Want die heeft een gefixt Equivelant exchange, geen stomme powerflowers etc meer...

Alle nieuwste versies van de mods en minecraft 1.4.6


dacht dat we meteen naar de nieuwe versie zouden gaan als die er was :(

Alleen is die niet een normale nieuwe versie c.q. update, maar echt een losstaande upgrade.

Auteur:  Tendonsie [ 05 jan 2013, 09:57 ]
Berichttitel:  Re: Tekkit Map reset

Momenteel is er een moderators testserver waar onder andere Quinten Tekkit Lite test.

Ik ben ook benieuwd of het idd beter is :)

Pagina 1 van 1 Alle tijden zijn GMT + 1 uur
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/