Het is nu 23 jul 2018, 06:56

Alle tijden zijn GMT + 1 uur





Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 46 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Zou WOM een custom mod pack moeten hebben?
Poll eindigt op 10 jun 2014, 19:57
Ja omdat..... 82%  82%  [ 9 ]
nee omdat... 18%  18%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 11
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: WOM Modded toekomst?
BerichtGeplaatst: 11 jun 2014, 16:39 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 jan 2012, 18:14
Berichten: 73 Gegeven respects: 3 Gekregen respects: 11
Axon1980 schreef:
Hoi Joery,

ik heb een paar bugs.
De launcher onthoud mijn inlognaam niet, ik heb 1 keer een verkeerde ingevuld en nu komt ie steeds met die naam.
Ik probeerde net met de builder wand te werken maar die doet niets. Zowel in creative als in survival niet.

Gr. Nico


In de launcher folder staat een bestandje met de naam account.dat, wis dat bestandje en probeer het nog eens.
Edit: het lijkt erop dat je mogelijk in de adventure gamemode zit. Heb zojuist de builders wand getest, zowel de creative versie als de normale versie. Deze beide varianten werken in survival, creative en creative+ maar weigeren blokjes te plaatsen in adventure mode.

hopelijk fixed dit je probleem

Axon1980 schreef:
Hoi Joeri,

ik heb nog een verzoek voor de modpack.
Ik zou graag deze mods in ieder geval nog in de pack willen zien: mystcraft, equivilant exchange, pneumaticcraft.

Gr. Nico


Extra mods zullen moeten wachtten tot we weten hoe de server zich houd mrt het pack. Mocht die stabiel blijven kunnen we in de loop van yet pack altijd extras toevoegen.

Mystcraft zal ik voorleggen aan het mod team.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: WOM Modded toekomst?
BerichtGeplaatst: 11 jun 2014, 21:01 
Offline

Geregistreerd: 23 maart 2014, 21:34
Berichten: 9 Gegeven respects: 5 Gekregen respects: 1
Hoi Joery,

die builder wand werkt blijkbaar niet met alle blocks, ik had met de mod emosher geprobeert en die pakt ie blijkbaar niet.
Andere blokken doet ie wel.

Gr. Nico


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: WOM Modded toekomst?
BerichtGeplaatst: 12 jun 2014, 10:08 
Offline
Beheerder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 22 dec 2010, 20:01
Berichten: 2648
Woonplaats: Belgium Gegeven respects: 215 Gekregen respects: 197
Als er een modpack komt, graag ook een toffe video voor ons officieel kanaal ;)

Dit kun je sturen, samen met de description instructies, zoals downloadlink en je naam naar tendonsie at tendonsie punt be.

_________________
Mijn websites: http://tendonsie.com - https://tendonsieservices.nl
Mijn twitter: http://twitter.com/tendonsie - Contacteer mij: http://contact.tendonsie.be
Minecraft Server List - ServerPact Minecraft Forums - Steun & Vote voor WorldOfMinecraft!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: WOM Modded toekomst?
BerichtGeplaatst: 12 jun 2014, 11:07 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 jan 2012, 18:14
Berichten: 73 Gegeven respects: 3 Gekregen respects: 11
Ik ga mijn best doen rein, en hou je op de hoogte.

Goed om te zien dat je dit toch ook graag ziet

_________________
Voor dit bericht ontvangt de auteur crazyjoery de volgende respects:
Tendonsie (12 jun 2014, 12:19)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: WOM Modded toekomst?
BerichtGeplaatst: 12 jun 2014, 20:12 
Offline

Geregistreerd: 23 maart 2014, 21:34
Berichten: 9 Gegeven respects: 5 Gekregen respects: 1
Hoi Joery,

ik probeerde de lava bokken van Chisel te plaatsen maar er kwam een hele andere texture. Bij rotarycraft probeerde ik de lava tank maar die was helemaal niet zichtbaar.

Gr. Nico


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: WOM Modded toekomst?
BerichtGeplaatst: 12 jun 2014, 20:43 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 jan 2012, 18:14
Berichten: 73 Gegeven respects: 3 Gekregen respects: 11
kun je eventueel een screenshot maken en die hier neerzetten? dan kan ik kijken of het een texture issue is of een id bug.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: WOM Modded toekomst?
BerichtGeplaatst: 12 jun 2014, 21:06 
Offline

Geregistreerd: 23 maart 2014, 21:34
Berichten: 9 Gegeven respects: 5 Gekregen respects: 1
Hoi Joery hier zijn de screenshots.

Gr. Nico


Bijlagen:
Opmerkingen bij bestand: Resevoir rotarycraft
java 2014-06-12 21-55-51-62.jpg
java 2014-06-12 21-55-51-62.jpg [ 181.69 KiB | 5554 keer bekeken ]
Opmerkingen bij bestand: Lava stone
java 2014-06-12 21-55-17-40.jpg
java 2014-06-12 21-55-17-40.jpg [ 190.07 KiB | 5554 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: WOM Modded toekomst?
BerichtGeplaatst: 12 jun 2014, 23:10 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 jan 2012, 18:14
Berichten: 73 Gegeven respects: 3 Gekregen respects: 11
Thnx nico. Ik ga morgen aan de slag met de bèta update en hopelijk de fix voor dit probleem.

Houd je launcher in de gaten en het topic

op verzoek van velen zal de volgende mod worden toegevoegd:

Little Blocks

Hiermee kun je vanaf de pixel af dingen bouwen dit zal in de volgende update zijn toegevoegd


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: WOM Modded toekomst?
BerichtGeplaatst: 14 jun 2014, 22:09 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 jan 2012, 18:14
Berichten: 73 Gegeven respects: 3 Gekregen respects: 11
v2.0 van het pack gelanceerd voor de beta testers

simpelweg het pack updaten en je speelt in de nieuwste versie

Fixes:
Texture glitches
60 idconflicts

adds:
Little blocks
Equivalant exchange 3

removals:
Chocolate quest
Better Dungeons
portal gun

Updated:
mekanism
Hardcore Ender Expansion


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: WOM Modded toekomst?
BerichtGeplaatst: 15 jun 2014, 00:41 
Offline

Geregistreerd: 26 jan 2014, 19:16
Berichten: 13 Gegeven respects: 3 Gekregen respects: 0
Ik zag in ene dit voorbij komen toen ik de boel aan het laden was

2014-06-15 01:39:51 [INFO] [STDOUT] CONFLICT @ -198 item slot already occupied by [email protected] while adding [email protected]


Edit:1
Ik wilde een Block Breaker (OpenBlocks) plaatsen en daardoor crashte Minecraft. Ik heb MC opnieuw geladen en de test wereld geopend maar crasht meteen:
ik denk dat het deze log is:
java.lang.NoClassDefFoundError: openmods/utils/OpenModsFakePlayer

at java.lang.Class.getDeclaredConstructors0(-2)
at java.lang.Class.privateGetDeclaredConstructors(-1)
at java.lang.Class.getConstructor0(-1)
at java.lang.Class.getConstructor(-1)
at openmods.block.OpenBlock.createTileEntity(OpenBlock.java:164)
at openmods.block.OpenBlock.createTileEntity(OpenBlock.java:146)
at net.minecraft.world.chunk.Chunk.func_76597_e(Chunk.java:991)
at net.minecraft.world.chunk.Chunk.func_76592_a(Chunk.java:763)
at net.minecraft.world.World.func_72832_d(World.java:559)
at net.minecraft.item.ItemBlock.placeBlockAt(ItemBlock.java:241)
at openmods.item.ItemOpenBlock.func_77648_a(ItemOpenBlock.java:81)
at net.minecraft.item.ItemStack.func_77943_a(ItemStack.java:153)
at net.minecraft.item.ItemInWorldManager.func_73078_a(ItemInWorldManager.java:434)
at net.minecraft.network.NetServerHandler.func_72472_a(NetServerHandler.java:556)
at net.minecraft.network.packet.Packet15Place.func_73279_a(SourceFile:58)
at net.minecraft.network.MemoryConnection.func_74428_b(MemoryConnection.java:89)
at net.minecraft.network.NetServerHandler.func_72570_d(NetServerHandler.java:141)
at net.minecraft.network.NetworkListenThread.func_71747_b(NetworkListenThread.java:54)
at net.minecraft.server.integrated.IntegratedServerListenThread.func_71747_b(IntegratedServerListenThread.java:109)
at net.minecraft.server.MinecraftServer.func_71190_q(MinecraftServer.java:691)
at net.minecraft.server.MinecraftServer.func_71217_p(MinecraftServer.java:587)
at net.minecraft.server.integrated.IntegratedServer.func_71217_p(IntegratedServer.java:129)
at net.minecraft.server.MinecraftServer.run(MinecraftServer.java:484)
at net.minecraft.server.ThreadMinecraftServer.run(SourceFile:583)



Caused by..

java.lang.ClassNotFoundException: openmods.utils.OpenModsFakePlayer

at net.minecraft.launchwrapper.LaunchClassLoader.findClass(LaunchClassLoader.java:97)
at java.lang.ClassLoader.loadClass(-1)
at java.lang.ClassLoader.loadClass(-1)

_________________
Gegroet,
Remco1123 (CrashTestDummy)


Laatst bijgewerkt door Remco1123 op 15 jun 2014, 01:11, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: WOM Modded toekomst?
BerichtGeplaatst: 15 jun 2014, 01:09 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 jan 2012, 18:14
Berichten: 73 Gegeven respects: 3 Gekregen respects: 11
Oké randomthings lijkt dwars te liggen. Ga deze morgen aan een test onderwerpen micht deze problemen blijven geven zal deze gewist worden. Maar de error komt uit het overschrijven van de eigen mod items.

Zal ook kijken of ik de fakeplayer uit kan zetten.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: WOM Modded toekomst?
BerichtGeplaatst: 15 jun 2014, 14:28 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 jan 2012, 18:14
Berichten: 73 Gegeven respects: 3 Gekregen respects: 11
V2.1 van het modpack online

6 mods geupdate
7 conflicts opgelost
2 bugs gefixed


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: WOM Modded toekomst?
BerichtGeplaatst: 22 jun 2014, 12:11 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 jan 2012, 18:14
Berichten: 73 Gegeven respects: 3 Gekregen respects: 11
De gesloten beta test is voorbij.

Het modpack is nu voor iedereen beschikbaar via de launcher.

Het modpack zal komende dagen nog verder geupdate worden om wat kleine bugs te verhelpen.

Ook is er inmiddels een mod toegevoegd die er voor zorgt, dat de ores die verschillende mods toevoegen zoals bijv: koper (ic2, te3, forestry), samen gevoegd worden tot 1 ingot vorm zodat het makkelijker in je opslag te verwerken is.

Niet langer heb je 3 of 4 verschillende ingots in je opslag omdat ze niet stacken.

Afbeelding
Afbeelding

een instructie video is in de maak voor de launcher hoe je deze op kunt zetten.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: WOM Modded toekomst?
BerichtGeplaatst: 25 jun 2014, 16:09 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 jan 2012, 18:14
Berichten: 73 Gegeven respects: 3 Gekregen respects: 11
UPDATED!!!

De laatste beta release hierna zullen waarschijnlijk nog een aantal patches volgen om bugs en glitches te fixen.
Dank aan alle Beta testers voor het melden van de bugs.

Zodra de update beschikbaar is zal de optie pending update verschijnen in de launcher naast het modpack.

Fixes:

    Drawbridge/strongbox duplication bug gefixed
    Ore converter juist ingesteld voor het omzetten van ingots naar 1 type voor in de opslag.
    meer conflicts en texture glitches weg gewerkt
    Instant morph glitch gefixed


Updates:

    Opencomputers
    Refined Relocation
    Forge Multipart


Verwijderde mods + reden :

    Meteorcraft (te lang op 1 locatie blijven staan bijv. je base zorgde ervoor dat een meteoor naar benenden kwam op de speler's locatie)
    Enhanced Portals 3 (beperkt aantal portal combinaties mogelijk, op verzoek van spelers gewist)
    Jabba (Rare onfixbare texture glitch bij de blocks)
    Greg's Lighting (veroorzaakt conflicten die te laat gemeld worden, conflict ook niet te verhelpen dus gewist)


Toegevoegde mods :

    Extra Biomes XL (meer biomes om te verkennen en meer variatie in het terrein)
    Mystcraft (Portals naar mensen toe de mod zal gelimiteerd worden tot staff members only om problemen te voorkomen
    ServerTools voegt mogelijkheden toe voor staff leden om:
      Permissions in te stellen voor bepaalde mods
      Server backups in een bepaalde interval te maken (dit is uitgeschakeld daar de admin interface dit al regelt)
      Aangepaste MOTD voor de server in te stellen
      Block logging om te checken of mensen gegriefed zijn.
      Een aantal nuttige commands die simpel weg nodig zijn voor staff leden om zichzelf nuttig te maken
    PneumaticCraft (op verzoek van spelers, mocht de mod toch problemen veroorzaken zal deze gewist worden)
    Advanced Solar Panels (Was deze vergeten toe te voegen en zorgt voor een stukje endgame power)
    OceanCraft (op verzoek van damon, mod zorgt voor leven in het water wat de wereld nog net dat kleine zetje geeft)
    Tall doors (Op verzoek van nico/Axon, voegt grote deuren toe voor diegene met grote gebouwen)
    Light Doors and Bridges (Op verzoek van nico/Axon, voegt het sci-fi gevoel toe voor deuren en bruggen)


Dit is de final beta, dit houd in dat er niks meer toegevoegd gaat worden. Enigste wat nu volgt is het tweaken van het pack, de juiste configs maken voor de serverkant en het afwerken van alle losse eindjes.
Mocht je na deze update nog bugs vinden meld ze hieronder zodat ze zo snel mogelijk verholpen kunnen worden. Dit om een eventuele release te versnellen.

Veel plezier met de laatste beta release!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: WOM Modded toekomst?
BerichtGeplaatst: 26 jun 2014, 12:30 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 nov 2012, 15:00
Berichten: 154 Gegeven respects: 66 Gekregen respects: 58
- Na openen van een world is geluid weer corrupt, na tijdje mega pieptoon totdat ik minecraft afsluit. Opnemen gaat helaas niet omdat hij geen geluid opneemt van mn MAC.
- ResourcePacks werken niet met laatste update

Damon.

_________________
Steun voor World of Minecraft NL Server, dan gaat er een wereld voor je open!
Mail: [email protected]


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 46 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2010 phpBB Group
Thema gemaakt door Keenen Wheeler
Forumadmin Tendonsie.com <-> Gamesforum.eu <-> Tendonsie Services <-> TDSPlatoon.nl
Vote