www.minecraftforum.be
http://minecraftforum.be/

WOM Modded toekomst?
http://minecraftforum.be/viewtopic.php?f=37&t=1339
Pagina 2 van 4

Auteur:  crazyjoery [ 11 jun 2014, 16:39 ]
Berichttitel:  Re: WOM Modded toekomst?

Axon1980 schreef:
Hoi Joery,

ik heb een paar bugs.
De launcher onthoud mijn inlognaam niet, ik heb 1 keer een verkeerde ingevuld en nu komt ie steeds met die naam.
Ik probeerde net met de builder wand te werken maar die doet niets. Zowel in creative als in survival niet.

Gr. Nico


In de launcher folder staat een bestandje met de naam account.dat, wis dat bestandje en probeer het nog eens.
Edit: het lijkt erop dat je mogelijk in de adventure gamemode zit. Heb zojuist de builders wand getest, zowel de creative versie als de normale versie. Deze beide varianten werken in survival, creative en creative+ maar weigeren blokjes te plaatsen in adventure mode.

hopelijk fixed dit je probleem

Axon1980 schreef:
Hoi Joeri,

ik heb nog een verzoek voor de modpack.
Ik zou graag deze mods in ieder geval nog in de pack willen zien: mystcraft, equivilant exchange, pneumaticcraft.

Gr. Nico


Extra mods zullen moeten wachtten tot we weten hoe de server zich houd mrt het pack. Mocht die stabiel blijven kunnen we in de loop van yet pack altijd extras toevoegen.

Mystcraft zal ik voorleggen aan het mod team.

Auteur:  Axon1980 [ 11 jun 2014, 21:01 ]
Berichttitel:  Re: WOM Modded toekomst?

Hoi Joery,

die builder wand werkt blijkbaar niet met alle blocks, ik had met de mod emosher geprobeert en die pakt ie blijkbaar niet.
Andere blokken doet ie wel.

Gr. Nico

Auteur:  Tendonsie [ 12 jun 2014, 10:08 ]
Berichttitel:  Re: WOM Modded toekomst?

Als er een modpack komt, graag ook een toffe video voor ons officieel kanaal ;)

Dit kun je sturen, samen met de description instructies, zoals downloadlink en je naam naar tendonsie at tendonsie punt be.

Auteur:  crazyjoery [ 12 jun 2014, 11:07 ]
Berichttitel:  Re: WOM Modded toekomst?

Ik ga mijn best doen rein, en hou je op de hoogte.

Goed om te zien dat je dit toch ook graag ziet

Auteur:  Axon1980 [ 12 jun 2014, 20:12 ]
Berichttitel:  Re: WOM Modded toekomst?

Hoi Joery,

ik probeerde de lava bokken van Chisel te plaatsen maar er kwam een hele andere texture. Bij rotarycraft probeerde ik de lava tank maar die was helemaal niet zichtbaar.

Gr. Nico

Auteur:  crazyjoery [ 12 jun 2014, 20:43 ]
Berichttitel:  Re: WOM Modded toekomst?

kun je eventueel een screenshot maken en die hier neerzetten? dan kan ik kijken of het een texture issue is of een id bug.

Auteur:  Axon1980 [ 12 jun 2014, 21:06 ]
Berichttitel:  Re: WOM Modded toekomst?

Hoi Joery hier zijn de screenshots.

Gr. Nico

Bijlagen:
Opmerkingen bij bestand: Resevoir rotarycraft
java 2014-06-12 21-55-51-62.jpg
java 2014-06-12 21-55-51-62.jpg [ 181.69 KiB | 29758 keer bekeken ]
Opmerkingen bij bestand: Lava stone
java 2014-06-12 21-55-17-40.jpg
java 2014-06-12 21-55-17-40.jpg [ 190.07 KiB | 29758 keer bekeken ]

Auteur:  crazyjoery [ 12 jun 2014, 23:10 ]
Berichttitel:  Re: WOM Modded toekomst?

Thnx nico. Ik ga morgen aan de slag met de bèta update en hopelijk de fix voor dit probleem.

Houd je launcher in de gaten en het topic

op verzoek van velen zal de volgende mod worden toegevoegd:

Little Blocks

Hiermee kun je vanaf de pixel af dingen bouwen dit zal in de volgende update zijn toegevoegd

Auteur:  crazyjoery [ 14 jun 2014, 22:09 ]
Berichttitel:  Re: WOM Modded toekomst?

v2.0 van het pack gelanceerd voor de beta testers

simpelweg het pack updaten en je speelt in de nieuwste versie

Fixes:
Texture glitches
60 idconflicts

adds:
Little blocks
Equivalant exchange 3

removals:
Chocolate quest
Better Dungeons
portal gun

Updated:
mekanism
Hardcore Ender Expansion

Auteur:  Remco1123 [ 15 jun 2014, 00:41 ]
Berichttitel:  Re: WOM Modded toekomst?

Ik zag in ene dit voorbij komen toen ik de boel aan het laden was

2014-06-15 01:39:51 [INFO] [STDOUT] CONFLICT @ -198 item slot already occupied by net.minecraft.item.ItemBlock@3dd4a466 while adding lumien.randomthings.ItemBlocks.ItemBlockCrafting@53754440


Edit:1
Ik wilde een Block Breaker (OpenBlocks) plaatsen en daardoor crashte Minecraft. Ik heb MC opnieuw geladen en de test wereld geopend maar crasht meteen:
ik denk dat het deze log is:
java.lang.NoClassDefFoundError: openmods/utils/OpenModsFakePlayer

at java.lang.Class.getDeclaredConstructors0(-2)
at java.lang.Class.privateGetDeclaredConstructors(-1)
at java.lang.Class.getConstructor0(-1)
at java.lang.Class.getConstructor(-1)
at openmods.block.OpenBlock.createTileEntity(OpenBlock.java:164)
at openmods.block.OpenBlock.createTileEntity(OpenBlock.java:146)
at net.minecraft.world.chunk.Chunk.func_76597_e(Chunk.java:991)
at net.minecraft.world.chunk.Chunk.func_76592_a(Chunk.java:763)
at net.minecraft.world.World.func_72832_d(World.java:559)
at net.minecraft.item.ItemBlock.placeBlockAt(ItemBlock.java:241)
at openmods.item.ItemOpenBlock.func_77648_a(ItemOpenBlock.java:81)
at net.minecraft.item.ItemStack.func_77943_a(ItemStack.java:153)
at net.minecraft.item.ItemInWorldManager.func_73078_a(ItemInWorldManager.java:434)
at net.minecraft.network.NetServerHandler.func_72472_a(NetServerHandler.java:556)
at net.minecraft.network.packet.Packet15Place.func_73279_a(SourceFile:58)
at net.minecraft.network.MemoryConnection.func_74428_b(MemoryConnection.java:89)
at net.minecraft.network.NetServerHandler.func_72570_d(NetServerHandler.java:141)
at net.minecraft.network.NetworkListenThread.func_71747_b(NetworkListenThread.java:54)
at net.minecraft.server.integrated.IntegratedServerListenThread.func_71747_b(IntegratedServerListenThread.java:109)
at net.minecraft.server.MinecraftServer.func_71190_q(MinecraftServer.java:691)
at net.minecraft.server.MinecraftServer.func_71217_p(MinecraftServer.java:587)
at net.minecraft.server.integrated.IntegratedServer.func_71217_p(IntegratedServer.java:129)
at net.minecraft.server.MinecraftServer.run(MinecraftServer.java:484)
at net.minecraft.server.ThreadMinecraftServer.run(SourceFile:583)



Caused by..

java.lang.ClassNotFoundException: openmods.utils.OpenModsFakePlayer

at net.minecraft.launchwrapper.LaunchClassLoader.findClass(LaunchClassLoader.java:97)
at java.lang.ClassLoader.loadClass(-1)
at java.lang.ClassLoader.loadClass(-1)

Auteur:  crazyjoery [ 15 jun 2014, 01:09 ]
Berichttitel:  Re: WOM Modded toekomst?

Oké randomthings lijkt dwars te liggen. Ga deze morgen aan een test onderwerpen micht deze problemen blijven geven zal deze gewist worden. Maar de error komt uit het overschrijven van de eigen mod items.

Zal ook kijken of ik de fakeplayer uit kan zetten.

Auteur:  crazyjoery [ 15 jun 2014, 14:28 ]
Berichttitel:  Re: WOM Modded toekomst?

V2.1 van het modpack online

6 mods geupdate
7 conflicts opgelost
2 bugs gefixed

Auteur:  crazyjoery [ 22 jun 2014, 12:11 ]
Berichttitel:  Re: WOM Modded toekomst?

De gesloten beta test is voorbij.

Het modpack is nu voor iedereen beschikbaar via de launcher.

Het modpack zal komende dagen nog verder geupdate worden om wat kleine bugs te verhelpen.

Ook is er inmiddels een mod toegevoegd die er voor zorgt, dat de ores die verschillende mods toevoegen zoals bijv: koper (ic2, te3, forestry), samen gevoegd worden tot 1 ingot vorm zodat het makkelijker in je opslag te verwerken is.

Niet langer heb je 3 of 4 verschillende ingots in je opslag omdat ze niet stacken.

Afbeelding
Afbeelding

een instructie video is in de maak voor de launcher hoe je deze op kunt zetten.

Auteur:  crazyjoery [ 25 jun 2014, 16:09 ]
Berichttitel:  Re: WOM Modded toekomst?

UPDATED!!!

De laatste beta release hierna zullen waarschijnlijk nog een aantal patches volgen om bugs en glitches te fixen.
Dank aan alle Beta testers voor het melden van de bugs.

Zodra de update beschikbaar is zal de optie pending update verschijnen in de launcher naast het modpack.

Fixes:

    Drawbridge/strongbox duplication bug gefixed
    Ore converter juist ingesteld voor het omzetten van ingots naar 1 type voor in de opslag.
    meer conflicts en texture glitches weg gewerkt
    Instant morph glitch gefixed


Updates:

    Opencomputers
    Refined Relocation
    Forge Multipart


Verwijderde mods + reden :

    Meteorcraft (te lang op 1 locatie blijven staan bijv. je base zorgde ervoor dat een meteoor naar benenden kwam op de speler's locatie)
    Enhanced Portals 3 (beperkt aantal portal combinaties mogelijk, op verzoek van spelers gewist)
    Jabba (Rare onfixbare texture glitch bij de blocks)
    Greg's Lighting (veroorzaakt conflicten die te laat gemeld worden, conflict ook niet te verhelpen dus gewist)


Toegevoegde mods :

    Extra Biomes XL (meer biomes om te verkennen en meer variatie in het terrein)
    Mystcraft (Portals naar mensen toe de mod zal gelimiteerd worden tot staff members only om problemen te voorkomen
    ServerTools voegt mogelijkheden toe voor staff leden om:
      Permissions in te stellen voor bepaalde mods
      Server backups in een bepaalde interval te maken (dit is uitgeschakeld daar de admin interface dit al regelt)
      Aangepaste MOTD voor de server in te stellen
      Block logging om te checken of mensen gegriefed zijn.
      Een aantal nuttige commands die simpel weg nodig zijn voor staff leden om zichzelf nuttig te maken
    PneumaticCraft (op verzoek van spelers, mocht de mod toch problemen veroorzaken zal deze gewist worden)
    Advanced Solar Panels (Was deze vergeten toe te voegen en zorgt voor een stukje endgame power)
    OceanCraft (op verzoek van damon, mod zorgt voor leven in het water wat de wereld nog net dat kleine zetje geeft)
    Tall doors (Op verzoek van nico/Axon, voegt grote deuren toe voor diegene met grote gebouwen)
    Light Doors and Bridges (Op verzoek van nico/Axon, voegt het sci-fi gevoel toe voor deuren en bruggen)


Dit is de final beta, dit houd in dat er niks meer toegevoegd gaat worden. Enigste wat nu volgt is het tweaken van het pack, de juiste configs maken voor de serverkant en het afwerken van alle losse eindjes.
Mocht je na deze update nog bugs vinden meld ze hieronder zodat ze zo snel mogelijk verholpen kunnen worden. Dit om een eventuele release te versnellen.

Veel plezier met de laatste beta release!

Auteur:  Dcw_damon [ 26 jun 2014, 12:30 ]
Berichttitel:  Re: WOM Modded toekomst?

- Na openen van een world is geluid weer corrupt, na tijdje mega pieptoon totdat ik minecraft afsluit. Opnemen gaat helaas niet omdat hij geen geluid opneemt van mn MAC.
- ResourcePacks werken niet met laatste update

Damon.

Pagina 2 van 4 Alle tijden zijn GMT + 1 uur
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/