Het is nu 19 maart 2024, 10:13

Alle tijden zijn GMT + 1 uur





Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Gezamelijke chat FTB en andere WoM-servers
BerichtGeplaatst: 19 jun 2014, 18:17 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 09 okt 2013, 17:34
Berichten: 42
Woonplaats: Pajottenland België Gegeven respects: 51 Gekregen respects: 31
De bedoeling was, volgens wat ik begrepen had, om het gezelliger te maken door beide chatsystemen samen te voegen.

De regels van wat wel en niet toegelaten is in de chat zijn voor FTB duidelijk anders dan voor de rest van WoM.

Hierdoor mogen wij op WoM kennis maken met ongehoord taalgebruik en wordt er op FTB regelmatig geruzied over eventuele veranderingen die al dan niet zullen worden doorgevoerd. Dit maakt het voor de andere spelers alles behalve gezellig en werkt zelfs heel storend.

De ene zit te vitten op de andere en vice verca.

Ik stel voor dat de regels voor alle servers dezelfde worden of dat de chats weer gescheiden van elkaar worden gehouden.

_________________
Voor dit bericht ontvangt de auteur Schorpioen68 de volgende respects:
Starlony (20 jul 2014, 17:15)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Gezamelijke chat FTB en andere WoM-servers
BerichtGeplaatst: 20 jun 2014, 10:06 
Offline
Beheerder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 22 dec 2010, 20:01
Berichten: 2652
Woonplaats: Belgium Gegeven respects: 215 Gekregen respects: 197
Beste

Screenshots van ongepast gedrag kunt u altijd doorsturen naar tendonsie at tendonsie .be.

Als ik uw opmerking goed begrijp, zou een chatfilter dit deels oplossen?

Groet

_________________
Mijn websites: http://tendonsie.com - https://tendonsieservices.nl
Mijn twitter: http://twitter.com/tendonsie - Contacteer mij: http://contact.tendonsie.be
Minecraft Server List - ServerPact Minecraft Forums - Steun & Vote voor WorldOfMinecraft!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Gezamelijke chat FTB en andere WoM-servers
BerichtGeplaatst: 21 jun 2014, 10:12 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 22 dec 2010, 21:07
Berichten: 838 Gegeven respects: 103 Gekregen respects: 63
Ja, doe er dan daar ook maar een scheldfilter op.

Bijlage:
schelden.png
schelden.png [ 20.69 KiB | 19691 keer bekeken ]

_________________
WillemSV


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Gezamelijke chat FTB en andere WoM-servers
BerichtGeplaatst: 20 jul 2014, 17:28 
Offline

Geregistreerd: 05 jun 2013, 21:55
Berichten: 6 Gegeven respects: 3 Gekregen respects: 1
Het is dat constante geruzie tussen 2-3 personen en elkaar van alles en nog wat beschuldigen wat mij een tijdje geleden heeft doen besluiten om voorlopig niet meer op de WoM FTB Server te komen.

Als het nieuwe Monster modpack met de extra mods (welke ik toejuich) er komt, zal ik opnieuw van de partij zijn.

Als ik echter merk dat het er nog steeds op dezelfde manier aan toegaat als de laatste tijd dat ik online was, zal het van korte duur en ditmaal definitief zijn, wat ik van de ene zijde echt jammer zou vinden, daar ik me zowat van dag 1 dat de WoM FTB Server er was, er steeds reuze geamuseerd heb.

Maar het moet tenslotte een plek blijven waar m'n met plezier naartoe komt om een leuke tijd te beleven, en niet eentje waar m'n constant gebekvecht moet aanschouwen en beschuldigingen van links naar rechts over zijn scherm moet zien rollen.

Groetjes,

StarLony


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Gezamelijke chat FTB en andere WoM-servers
BerichtGeplaatst: 02 aug 2014, 10:18 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 22 dec 2010, 21:07
Berichten: 838 Gegeven respects: 103 Gekregen respects: 63
Beste

Ik kan nu geen actie ondernemen. Volgende keer graag screenshots sturen naar [email protected]. Dank.

Ontopic

_________________
WillemSV


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Gezamelijke chat FTB en andere WoM-servers
BerichtGeplaatst: 07 aug 2014, 12:00 
Offline

Geregistreerd: 25 feb 2013, 14:41
Berichten: 34 Gegeven respects: 3 Gekregen respects: 7
Volgens mij bedoeld hij daarmee voornamelijk mij. Ik was laatst boos en dat liet ik ook merken in de chat omdat er dingen worden gedaan tegen de regels, mensen valselijk beschuldigd, dingen worden weggehaald die eerst wel mogen en daarna plotseling niet, dingen werden express uit iemands anders zijn ME systeem gehaald en soms ook terug geplaatst maar meestal niet, dingen werden continu meerdere keren weg gehaald wat geen 1 regel verbrak. Helaas gebeurde dat meestal door een mod en alle actie waren op 1 persoon gericht (mij).

Maar we hebben na het aanmaken van de huidige map en toen het weer bleek dat de regels meer grijze gebieden bevatten dan een bejaardentehuis heeft de hoofd mod en meerdere mensen belooft bij de volgende map de regels democratisch te maken en paar dagen voor het online gaan van de map de regels te posten. Zodat er op kan worden gereageert, mensen hun mening kunnen geven en kunnen kijken of we ze duidelijker kunnen maken. Zodat we regels hebben die deze keer geen grijze gebieden heeft, zodat er geen mod of speler dingen kan doen tegen de regels in of andere vage dingen kan doen die tegen de regels zijn.

Maar helaas word er op die topic nauwelijks gereageerd dus ik verwacht nu dat het gaat zoals mods en spelers die de grijze gebieden gaan opzoeken/overtreden. En dan vind ik het eerste, dat de mods het doen het ergste want in mijn ogen is een Mod naast een positie met macht ook een voorbeeld posititie, je moet (in mijn ogen) als mod het goede voorbeeld geven. Dus geen regels overtreden, geen mensen kloten door dingen weg te halen in game en ME systeem waar geen 1 regel van op toepassing is behalve de grief regel en geen mensen (expres) valselijk beschuldigen.

Maar we gaan wel zien hoe het gaat lopen, enigste waar we nu op kunnen hopen is dat het in de toekomst beter gaat met de regels maken/handhaven. Zodat de regels deze keer degelijk en democratisch worden gemaakt en het zo word gehandhaaft dat de spelers EN de mods zich er aanhouden.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2010 phpBB Group
Thema gemaakt door Keenen Wheeler
Forumadmin Tendonsie.com <-> Gamesforum.eu <-> Tendonsie Services <-> TDSPlatoon.nl
Vote