www.minecraftforum.be
http://minecraftforum.be/

Tekkit Bugs / Problemen topic
http://minecraftforum.be/viewtopic.php?f=37&t=999
Pagina 2 van 3

Auteur:  michiellof13 [ 05 nov 2012, 18:51 ]
Berichttitel:  Re: Tekkit Bugs / Problemen topic

Tendonsie schreef:
Er is zoviezo een "nolagg" plugin Michiellof13.

Er mogen maximum xxxxxx items op één chunck rondvliegen, is het meer, grijpt de plugin in om lagg freeze van items stacks te voorkomen.

Ik vermoed dat het dit is, maar dan zou de farm ergens in de buurt moeten zijn.

Indien je een farm of laggg gebied vind, meld deze aan een Tekkit-moderator zo snel je kant! (Goofyinc, Neya, Luuk,...)


Er was volgens mij weinig lagg in dat gebied. Ook waren het niet heel veel items, aangezien we het daarna nog hadden uitgetest met slechts één losse steen, maar daar ging het ook mee fout.

Later toen ik in mijn eigen basis was, waar niets van farms of wat dan ook (ook geen emc-farms) staan, verdwenen er ook zomaar items welke gedropt werden. Het probleem is dus niet echt plaatselijk ofzo. Ik betwijfel of dat de nolagg plugin is...

Auteur:  Tendonsie [ 05 nov 2012, 20:13 ]
Berichttitel:  Re: Tekkit Bugs / Problemen topic

michiellof13 schreef:
Tendonsie schreef:
Er is zoviezo een "nolagg" plugin Michiellof13.

Er mogen maximum xxxxxx items op één chunck rondvliegen, is het meer, grijpt de plugin in om lagg freeze van items stacks te voorkomen.

Ik vermoed dat het dit is, maar dan zou de farm ergens in de buurt moeten zijn.

Indien je een farm of laggg gebied vind, meld deze aan een Tekkit-moderator zo snel je kant! (Goofyinc, Neya, Luuk,...)


Er was volgens mij weinig lagg in dat gebied. Ook waren het niet heel veel items, aangezien we het daarna nog hadden uitgetest met slechts één losse steen, maar daar ging het ook mee fout.

Later toen ik in mijn eigen basis was, waar niets van farms of wat dan ook (ook geen emc-farms) staan, verdwenen er ook zomaar items welke gedropt werden. Het probleem is dus niet echt plaatselijk ofzo. Ik betwijfel of dat de nolagg plugin is...



Er staan bijna geen plugins op. Als het NoLagg niet is, dan is het per definitie een bug van Tekkit over de hele wereld ;)
In zo'n geval, kunnen wij geheel niets doen, net als dat bij craftbukkit het geval is.

Auteur:  michiellof13 [ 06 nov 2012, 00:04 ]
Berichttitel:  Re: Tekkit Bugs / Problemen topic

Tendonsie schreef:
michiellof13 schreef:
Tendonsie schreef:
Er is zoviezo een "nolagg" plugin Michiellof13.

Er mogen maximum xxxxxx items op één chunck rondvliegen, is het meer, grijpt de plugin in om lagg freeze van items stacks te voorkomen.

Ik vermoed dat het dit is, maar dan zou de farm ergens in de buurt moeten zijn.

Indien je een farm of laggg gebied vind, meld deze aan een Tekkit-moderator zo snel je kant! (Goofyinc, Neya, Luuk,...)


Er was volgens mij weinig lagg in dat gebied. Ook waren het niet heel veel items, aangezien we het daarna nog hadden uitgetest met slechts één losse steen, maar daar ging het ook mee fout.

Later toen ik in mijn eigen basis was, waar niets van farms of wat dan ook (ook geen emc-farms) staan, verdwenen er ook zomaar items welke gedropt werden. Het probleem is dus niet echt plaatselijk ofzo. Ik betwijfel of dat de nolagg plugin is...



Er staan bijna geen plugins op. Als het NoLagg niet is, dan is het per definitie een bug van Tekkit over de hele wereld ;)
In zo'n geval, kunnen wij geheel niets doen, net als dat bij craftbukkit het geval is.


Hmm, zou natuurlijk best in tekkit zelf kunnen zitten. Na het herstarten van de server werkte alles in ieder geval weer naar behoren.

Auteur:  Tendonsie [ 06 nov 2012, 07:32 ]
Berichttitel:  Re: Tekkit Bugs / Problemen topic

Zoviezo is ingesteld, dat elke ochtend de server restart.

Dus elke dag zou hij fresh moeten starten ;)

Auteur:  michiellof13 [ 06 nov 2012, 22:00 ]
Berichttitel:  Re: Tekkit Bugs / Problemen topic

Tendonsie schreef:
Zoviezo is ingesteld, dat elke ochtend de server restart.

Dus elke dag zou hij fresh moeten starten ;)

Wanneer zou hij herstarten? Want net verdwenen ook weer alle items. Maar dan ook echt alle items. Normaal zitten er nog wel een paar tussen, maar zelfs dat al niet meer.

Auteur:  Tendonsie [ 07 nov 2012, 00:01 ]
Berichttitel:  Re: Tekkit Bugs / Problemen topic

4u15, elke nacht.

Auteur:  Luukvr [ 07 nov 2012, 19:55 ]
Berichttitel:  Re: Tekkit Bugs / Problemen topic

server is al een aantal uur offline, begin afkickverschijnselen te krijgen :(

Weet niet of er aan gewerkt wordt?

Auteur:  Tendonsie [ 08 nov 2012, 09:19 ]
Berichttitel:  Re: Tekkit Bugs / Problemen topic

Luukvr schreef:
server is al een aantal uur offline, begin afkickverschijnselen te krijgen :(

Weet niet of er aan gewerkt wordt?


Als de server langdurig offline is.

1) http://twitter.com/tendonsie kijken

2) Indien geen melding, mail tendonsie @ tendonsie . be <--

Auteur:  Luukvr [ 08 nov 2012, 10:15 ]
Berichttitel:  Re: Tekkit Bugs / Problemen topic

alweer offline :(

Auteur:  Tendonsie [ 08 nov 2012, 12:15 ]
Berichttitel:  Re: Tekkit Bugs / Problemen topic

Luukvr schreef:
alweer offline :(


Ik kan gewoon inloggen en ik zie jouw daar zelfs online op staan...

Stuur eens per mail jouw ip adres door.

Ikzelf kan gewoon inloggen, en server is niet eens offline geweest vandaag...

Auteur:  Luukvr [ 08 nov 2012, 17:25 ]
Berichttitel:  Re: Tekkit Bugs / Problemen topic

10 min nadat ik dit posted had je de server gereboot en was het verholpen (zie email)

anyway, was bezig met ccSensors maar omdat je een oude versie erop hebt staan kan dit misschien de reden zijn dat de server crashte en dat ik geen sensor namen kan instellen op de sensors. Dit is allemaal verholpen in de rc2 versie (ipv de nu draaiende rc1 versie), upgraden maybe?

Auteur:  Tendonsie [ 08 nov 2012, 20:05 ]
Berichttitel:  Re: Tekkit Bugs / Problemen topic

Wij hebben gevraagd dat iedereen met clean Tekkit 3.1.2 van de officiële site gaat spelen.

Spelers moeten niet oudere of nieuwere versies gaan downloaden, om dan te wijzen naar ons,
terwijl het hun is die een andere versie gebruiken.

Je begrijpt ook al dat wij niet elke dag op elke server gaan zoeken of er een mini fix is voor iets die dan nog een "rc" is.
(release candidate)

Auteur:  Luukvr [ 08 nov 2012, 21:58 ]
Berichttitel:  Re: Tekkit Bugs / Problemen topic

het probleem is dat je nu dezelfde plugin draait in een release candidate daarvoor....

en als het de server laat crashen is het misschien de moeite waard ;) Het is maar 1 jarretje replacen ;)

Geen crashes en wij kunnen de hele mod gebruiken.

Auteur:  michiellof13 [ 05 jan 2013, 22:40 ]
Berichttitel:  Re: Tekkit Bugs / Problemen topic

Problem spotted.

Afbeelding

NPC village niet goed gespawnd oid.

Coördinaten staan rechtsboven.

Auteur:  WillemSV [ 21 jan 2013, 08:52 ]
Berichttitel:  Re: Tekkit Bugs / Problemen topic

Dat is niet direct een Tekkit probleem. In de normale kom je dat ook heel soms wel tegen.

Pagina 2 van 3 Alle tijden zijn GMT + 1 uur
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/