Het is nu 28 maart 2024, 09:25

Alle tijden zijn GMT + 1 uur





Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Rhoyzes life!
BerichtGeplaatst: 30 nov 2012, 13:04 
Offline

Geregistreerd: 30 nov 2012, 12:55
Berichten: 3 Gegeven respects: 0 Gekregen respects: 1
Hallo ik ben op minecraft Rhoyzes, mijn echte naam is Roy.

Ik wordt volgende week 21, maar heb al een best levensverhaal dat ik wil delen.
Toen ik 18 was slaagde ik voor mijn HAVO Examen. Op de HAVO gingen we in de tussenuren altijd naar de supermarkt, vele van jullie kennen dit. Ik was altijd al een dikkerdje en dus helemaal niet slim wat ik deed.

Toen ik van de HAVO afkwam, ging ik naar een HBO opleiding, dit ging helemaal niet goed. Er werden een beetje grapjes over mij gemaakt, betrekking tot het dik zijn. Ik had dit nog niet meegemaakt, want op de HAVO gebeurde dit nooit.

Toen ben ik gestopt met die HBO en kwam ik thuis te zitten, ik werd een game-verslaafde en depressief ik speelde bijvoorbeeld World of Warcraft. En ik werd nog dikker, toen ben ik gaan werken in een restaurant en leerde veel over voedsel. Ik ben toen van 96 Kilo naar 90 Kilo afgevallen.

Ik stopte met gamen, en kwam eindelijk weer terug in het sociale leven. Afgelopen zomer besloot ik om een abonnement bij de sportschool af te sluiten, ik ben veel krachttraining gaan doen. En inmiddels weeg ik nu 79 Kilo Ik ben dus in totaal al 17 Kilo kwijt. Veel kilo's kunnen er niet meer af, maar wil er nu wel goed getraind uitzien!

Ik let nog heel erg op mijn voedsel, en als ik nog oude klasgenoten tegenkom zijn ze onder de indruk en willen ze ineens je beste vriend zijn.

Ik heb nu een doel, en dat is dat ik mensen wil helpen die eigenlijk een beetje hetzelfde hebben wat ik heb meegemaakt. Die het vaak moeilijk hebben in het leven, en eigenlijk teveel spelen. Daarom speel ik nu alleen nog minecraft.

Dus als jij zoiets herkend, voeg me toe op skype 'Rhoyzes' en ik kan je een aantal goede stappen uit eigen ervaring geven om toch verder te komen!

Veel succes.

_________________
Voor dit bericht ontvangt de auteur Rhoyzes de volgende respects:
Horsefan (31 jan 2015, 20:00)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Rhoyzes life!
BerichtGeplaatst: 30 nov 2012, 13:23 
Offline
Beheerder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 22 dec 2010, 20:01
Berichten: 2652
Woonplaats: Belgium Gegeven respects: 215 Gekregen respects: 197
Welkom op ons forum Rhoyzes!

Wij hebben vroeger (in onze educatieve periode) ook nog WoW gehost. (MaNGOS)

_________________
Mijn websites: http://tendonsie.com - https://tendonsieservices.nl
Mijn twitter: http://twitter.com/tendonsie - Contacteer mij: http://contact.tendonsie.be
Minecraft Server List - ServerPact Minecraft Forums - Steun & Vote voor WorldOfMinecraft!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Rhoyzes life!
BerichtGeplaatst: 30 nov 2012, 15:57 
Offline

Geregistreerd: 30 nov 2012, 12:55
Berichten: 3 Gegeven respects: 0 Gekregen respects: 1
Gelukkig ben ik daar nu dus helemaal van af. Ik speelde officieel, ik ga nooit meer terug naar die tijd. De vrije tijd die ik nu nog heb is sporten (fitness, hardlopen en kickboksen, lezen over voeding en supplementen). En soms een goed boek :)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Rhoyzes life!
BerichtGeplaatst: 01 dec 2012, 12:39 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 22 dec 2010, 21:07
Berichten: 838 Gegeven respects: 103 Gekregen respects: 63
Wow, knap dat je er zo uit WoW gekropen bent en bent afgevallen. Ik ben op 21 jarige leeftijd aan de Hbo studie begonnen waar ik nu mee bezig ben. Deed daarvoor Mbo. En ik kan je vertellen dat je soms op Hbo ook nog wel situaties hebt dat je denkt... 'oké, op Mbo is dat normaal maar dat je dat op Hbo nog mee maakt.' Net als dat grapjes maken waar jij het over hebt.

Welkom op dit forum!

_________________
WillemSV


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Rhoyzes life!
BerichtGeplaatst: 01 dec 2012, 23:41 
Offline

Geregistreerd: 30 nov 2012, 12:55
Berichten: 3 Gegeven respects: 0 Gekregen respects: 1
Dankje Willem, Ja er zijn maar een paar mensen die mij hebben geholpen. En dat zijn dan de mensen waarvan je echt weet dat het vrienden zijn. De rest laat ik nu mooi links liggen.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2010 phpBB Group
Thema gemaakt door Keenen Wheeler
Forumadmin Tendonsie.com <-> Gamesforum.eu <-> Tendonsie Services <-> TDSPlatoon.nl
Vote