Het is nu 28 maart 2024, 20:40

Alle tijden zijn GMT + 1 uur





Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Voorstellen - Gulpener
BerichtGeplaatst: 06 dec 2013, 09:03 
Offline

Geregistreerd: 05 dec 2013, 22:30
Berichten: 10 Gegeven respects: 1 Gekregen respects: 1
Hallo allemaal,

Ik heb geen voorsteltopic kunnen vinden! Dus weet niet of het gebruikelijk is.

Op de server ben ik sinds gisteren een nieuweling en ben van plan om de server een tijd mijn thuisbasis te maken.
Mijn naam is Gertjan, ik ben 25 jaar en woon en werk in Waalwijk als Software Developer.

Mijn ervaring in Minecraft: Toen het spel in alpha was, heb ik het aangeschaft en kwam er achter dat ik er geen hol aan vond, ik snapte het doel niet en heb het daarna ook snel weggelegd. In de loop van 2012 heb ik het nog eens opgestart en kwam er achter dat er vanalles veranderd was en er was een online mogelijkheid! Heb toen verschillende servers gejoined en ben uiteindelijk terecht gekomen om EpicMineWorld. Hier ben ik toen, door mijn leeftijd en ervaring in als officer van een guild in WoW, snel opgeklommen van speler naar moderator naar uiteindelijk admin. Daar heb ik mij een behoorlijke tijd vermaakt, totdat de donaties terug gingen lopen en er een ruzie tussen de beheerders op trad. In die tijd leerde ik Tekkit kennen en was daar ook druk mee bezig en heb mijn rechten en plichten als Admin opgezegd.
Hierna heb ik een project gestart om een Tekkit Server te starten, deze heeft twee maanden gedraaid, maar ik kreeg het niet voorelkaar om deze server echt Grief en lag-vrij te krijgen. Daardoor kreeg ik geen donaties en de 3e maand wilde ik de serverkosten niet meer opbrengen(terwijl er gemiddeld 20 mensen dagelijks aan het spelen waren). Ook ging ik afstuderen en heb ik minecraft niet meer gespeeld tot nu.

Nu ben ik klaar voor een nieuwe periode van Minecraft. Je zult mij vooral zien in survival en misschien in de toekomst zal ik een kijkje gaan nemen bij FTB.

Mocht ik tevreden zijn met de server, zal ik in de nabije toekomst natuurlijk een donatie plaatsen.

Greetingz
Gulpener

p.s. Ik hoorde dat de survival server praktisch vol staat, staat er in de nabije toekomst een server-reset op de planning?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Voorstellen - Gulpener
BerichtGeplaatst: 06 dec 2013, 10:22 
Offline
Beheerder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 22 dec 2010, 20:01
Berichten: 2652
Woonplaats: Belgium Gegeven respects: 215 Gekregen respects: 197
Beste Gulpener

Welkom op World of Minecraft.
Je zult het hier zeker naar je zin hebben!

Heb je WoW op een private server gespeeld of op Blizz EU Realms?

_________________
Mijn websites: http://tendonsie.com - https://tendonsieservices.nl
Mijn twitter: http://twitter.com/tendonsie - Contacteer mij: http://contact.tendonsie.be
Minecraft Server List - ServerPact Minecraft Forums - Steun & Vote voor WorldOfMinecraft!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Voorstellen - Gulpener
BerichtGeplaatst: 06 dec 2013, 10:24 
Offline

Geregistreerd: 05 dec 2013, 22:30
Berichten: 10 Gegeven respects: 1 Gekregen respects: 1
Tendonsie schreef:
Beste Gulpener

Welkom op World of Minecraft.
Je zult het hier zeker naar je zin hebben!

Heb je WoW op een private server gespeeld of op Blizz EU Realms?


Blizz EU Realms ofcourse.
Ik zat bij de Nederlands guild Souls of Destruction op Shattered Halls. Ze zijn nu actief op Tarren Mill als SOD.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Voorstellen - Gulpener
BerichtGeplaatst: 07 dec 2013, 13:51 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 nov 2012, 15:00
Berichten: 154 Gegeven respects: 66 Gekregen respects: 58
Gulpener schreef:
p.s. Ik hoorde dat de survival server praktisch vol staat, staat er in de nabije toekomst een server-reset op de planning?


Jazeker, binnenkort als de server volledig 1.7 is, komt er een nieuwe world met een nieuwe spawn. De huidige world blijft bestaan zolang dat mogelijk is.

_________________
Steun voor World of Minecraft NL Server, dan gaat er een wereld voor je open!
Mail: [email protected]


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Voorstellen - Gulpener
BerichtGeplaatst: 09 dec 2013, 17:26 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 22 dec 2010, 21:07
Berichten: 838 Gegeven respects: 103 Gekregen respects: 63
Welkom! Ja, dat wat Damon zegt wou ik ook zeggen. Je kan alvast op de plattegrond (klik hier) een plaatsje zoeken.

En via deze weg excuses voor de mobs overlast gisteren in je region.

_________________
WillemSV


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Voorstellen - Gulpener
BerichtGeplaatst: 10 dec 2013, 15:53 
Offline

Geregistreerd: 05 dec 2013, 22:30
Berichten: 10 Gegeven respects: 1 Gekregen respects: 1
Hoi Moderators,

Het is al goed mannen. Zoals ik al hierboven vertelde, ik ben zelf ook admin geweest en vooral met een aankomende mapchange, kan het soms zijn dat je je gaat vervelen.
De reden is dat ik het direct gemeld heb, ik heb zelf gezien dat dit leden kan kosten als zij hier niet zo goed tegen kunnen.

Ik heb moderator altijd gezien als een voorbeeldfunctie. Dus gedraag je zo, als je je spelers ook wilt zien gedragen. Er zijn een hoop mensen die moderator willen worden, dus zij zullen zich precies proberen te gedragen als een moderator. Als een moderator alleen maar vuiligheid uithaalt, zullen de spelers snel volgen (of zoals ik met commentaar komen:P)

Ik ga zeker die nieuwe map even bekijken. Kan ik ook, als donator, al een plaatsje reserveren of kan dat niet?

Groetjes
Gertjan


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2010 phpBB Group
Thema gemaakt door Keenen Wheeler
Forumadmin Tendonsie.com <-> Gamesforum.eu <-> Tendonsie Services <-> TDSPlatoon.nl
Vote